Sunn mat og god helse

Å ETE SAMAN MED ANDRE ER DOBBELT GLEDE. Det sosiale samspelet og rutinane rundt måltida i barnehagen er med på å etablere gode matvanar som ditt barn vil ta med seg vidare i livet.

Du kan vere trygg på at barnet ditt får sunn og god mat i barnehagen

Måltida i barnehagen er ein vesentleg del av barnehagekvardagen.Maten og drikka dei får, utgjer ein betydeleg del av barnas kosthald, og er derfor av stor betydning for borna si utvikling og helse.

Barnehagen sitt arbeide kring måltida skal bidra til at borna på ein naturleg måte kan tileigne seg kunnskap og gode haldningar i høve til mat, hygiene og eigen kropp.Gjennom god kunnskap om menneskekroppen skal barna få forståing for kor viktig det er med gode vanar og eit sunt kosthold.

Barna skal få ei positiv sjølvoppfatning via kroppsleg meistrin. Vi skal alle vise respekt for eigen og andre`s kropp, og utvikle forståing for at vi alle er ulike, med ulike behov og kjensler.

Vi skal servere sunn og tradisjonsrik mat. Vi vil setje fokus på å bruke reine og ferske råvarer i maten vi serverer til barna. Mat, kropp og helse heng saman. Så vi skal lære at ulikskap har verdi, og at alle er vi gode nok slik som vi er

Barna skal få kjennskap til sune råvarer og vegen frå råvarer til måltid. Dei skal bli kjende med eigne behov, og glade i seg sjølv og eigen kropp. Vi skal fremje kjennskap til menneskekroppen, og utvikle gode vanar for hygiene, og eit variert kosthald.

Ved å bevisst bruke måltida som ein pedagogisk arena, vil måltidas heilskapelege verdi i barnehaen bli betre ivareteken.