NATURBARNEHAGE ✨ DET GODE LIV

Som naturbarnehage er vi glade for at det no blir sett fokus på Gleda av å bruke naturen rundt oss. Vi ser det som viktig at borna får oppleve naturens betydning for kropp og sinn. " Ekte natur gjer noko med born og menneskje som er vanskeleg å måle, men som ein likevel kan sjå, observere og sanse! " (Loftsnes)

Å få lov til å oppleve noko konkret i fri utfalding, er den finaste form for læring. Dette er glede, og det er fridom

Naturen er meir enn blomar, tre og dyr. Den er stor og full av hemmelegheitar, djup og underfundig. Her kan borna sjå og oppleve med alle sansar.

Vi vil også i friluftslivets år fortsetje med eit aktivt uteliv, der vi nyttar naturen som vår leikeplass og læringsarena.

Mat på bål

Uteplassar som Barnehagen brukar fast er:

Grillhytta på eige uteområde

Her kan alle avdelingane, aktivt og spontant lage ha ein utedag under tak:-) Ein kan lage mat på bålpanna, ete lunsj som vi tar ut innanfrå, eller ha ein uteaktivitet med hytta som base. Og det er så koseleg med eit bål som knitrar og brenn.

Naturleikeplassen vår på storetre

"Storetre" er ein gard i bakken over barnehagen. Her kjem vi tett på naturen, og kan boltre oss i fri utfalding. Her har vi ein fin og ny gapahuk som vi brukar som "base". Her ser vi dyrespor, hestar og sauer på beite, og hjorten som beitar i grensa mot granfeltet. herifrå er det fint å ta ein tur på flugestøylen, og elles i skogen rundt oss.

Eventyrskogen

Litt lenger opp vegen til hjelbrekka har vi eit fint lite skogsholt, og her møter vi mange rare skikkelsar:-) i eventyret kan ALT skje.

Trollskogen

Ut mot dalavatnet ligg der ein mørk skog med  HØØGE graner og annan skog. Her likar vi å kose oss i mose lyng, og å tulle og tøyse med skogskjegg og anna som vi finn. Og kanskje burd det nokre snille troll her? Ein finfin plass å ete nista vår på når vi er på tur.

Fiskarlaget sine fiskehytter rundt flugelona.

Desse hyttene ligg fint plassert rundt lona ved golfbana. Når vi er på tur her kan det vere fint å søke ly dersom det regnar. Då er hyttene perfekte til å ta ein pust i bakken. Rundt lona er det mykje som lever, spirar og gror,eit fantastisk område til utforsking for store og små. Alltid noko spennande å finne på i dette vare området.

AKTUELLE NETTADDRESSER:

PBL- Naturpiloter